Já v Černé Hoře... :)))

1. prosince 2007 v 21:48 | Lilinka C |  * my photos
Tak někdo možná ví, že jsem byla na ozdravném pobytě v Černé Hoře , na tři týdny a místo školy , no bylo to úpa súpa, každý den několik pixelzmrzlinek , za to přílet a pak zvykání si na "realitu" bylo horší.. ještě k tomu, když jsme se definitivně doslova porafali s bývalou nej kámoškou a naše kamarádka "šla" na její stranu... Ale, jelikož hrozně moc ráda vzpomínám na ty tři týdny strávené v Černé Hoře, tak tu pro vás mám pár foteček ... pixel
Tak první fotečka je z letiště v Černé Hoře, když už odjíždíme domů pixel, domů jsem se hrozně těšila, ale to byla chybapixel.... jo a já jsem ta v růžovém tríču pixel

To je také fotečka z letiště v Černé Hoře.. je to už za pasovou kontrolou, tady jsme čekali už jen na přílet našeho letadla, aby jsme nastoupili a vyrazili směr Česká republika.. Ti "velcí" jsou moje kámošky z oddílu: Marýýý, Terezka, Peťulka a Miška :) a ti malinkatí to jsou děti z mladších oddílů, s kterými jsme se na letišti seznámili... byly úpa nejlepší :)))
Tohle je na pláži... všude byl jemňoulinkej píseček a když jsme přijeli tak všichni, že jsou píseček milovali a když už bylo ani né v polovině turnusu.. tak na něj všichni nadávali, páč všude to vlezlo.. měli jsme ho v hotelu, v oblečení, vlasech, za plavkama.. no prostě všude.. Já jsem to s těma mokrýma vlasama na té růžovo-oranžovo-žluté dece, v modrých plavkách je kámoška Peťulka, v červených je Terezka a ta blondýnka je Marýýý.. parta jak má být :))) a zrovna papáme zmrzku.. teda kromě Terý, páč té nebylo dobře, tak odpočívala a nesměla mít hlavu na slunci, tak si přes ní hodila tríčo :) :D
Peťule, já, Marýýý (z leva)
a zase :)))
Simča a já :))) nj.. jsem měla nový sprej do vlasů.. tak jsem ho každýmu stříkala na hlavu :D ze mě měli radost :D
Marýýý a já na skalách, kam jsme chodili chytat bronz... bylo to úpa súpa... otevřené moře a v něm spousta neznámých rybek a všelijakých mořských potvůrek včetně ježků..
Tak to je náš celý oddíl a naše příšerka z písku, se kterou jsme vyhráli, myslím, druhé místo :))). Byla sranda to stavět.. nejdřív to měla být flaška Rumu, potom to několikrát spadlo, tak jsme z toho dělali záchod a vyplynula z toho mořská příšerka :)))) a druhé místo :)))
To je focené z foťáku Marýýý :))), zrovna jsme si šly zaběhat místo aerobiku jako rozcvičku... úpa nej.. vypadá to, jako by tam ta cesta končila... ale nekončí.. vede na skály k otevřenému moři :)))
Tak tohle to "rizoto" jsme dostali jednou k večeři.. lidííí, to vám tak smrdělo a byly v tom chapadla nějakých malých chobotniček.. tohle je zrovna moje porce... vypadalo to jako polité asfaltem :D
Tak to je Emma a já (z leva)... jeden z večerních programů, které jsme měli každý večer :)))
Poslední den v Radovići... to bylo město, vzdálené asi 3km od našeho hotelu.. no.. město... taková větší rozpadlá vesnička..ale aspoň něco tam měli :)))
Nj.. holky si tam nakoupily plyšáááčky :))) Míša, Peťa, já (z leva), já držím Marininýho krokodýlka :))
Marýýý a já (z leva), a za námi úpa růžový bus... jsme se prostě musely nechat vyfotit :D
Zase partička na letišti na cestě domů...
Já, Terezka a Bára :))) (z leva) také na letišti.. jedna z posledních fotek...

Tak to je zatííím všeee :))), doufám, že se fotečky líbí :))) a tímto děkuji Peťulce a Marýýý, které mi tyto fotky poslaly :) Holky dííííky :-* :-*

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.